Zonas erógenas mujer
No seas egoísta, compárteme con tus amigos


10 zones erògenes més excitants per a posar-la a 1000 sense tocar-li el cony

Avui us parlaré dels temuts i necessaris preliminars. Bé, en realitat no sempre són necessaris. Si estic dins l’emprovador de Zara provant-me uns vestits súper-cuquis i al meu nuvi li entra un “calentón” i irromp dins amb la polla fora, no necessito cap preliminar per a posar-me jo mateixa contra la paret i obrir-me de cames. Sóc fan del sexe en exteriors, segur que podeu trobar algun dels meus claus gravat per un voyeur a Tumblr. En canvi, a casa i amb més temps, la meva ostra és més exigent per a obrir-se. Sí, jo tinc ostra, no cloïssa, sóc una dona amb classe.

Us proposaré un recorregut pel cos d’una dona per a fer que la seva vagina regalimi més que la presa de Oroville (Califòrnia), sense ni tan sols tocar-la. Comencem!

1. El cabell

Saps aquest objecte que sembla que serveixi per a batre ous però en realitat està fet per a fer massatges al cap? Doncs no cal que te’l compris perquè pots fer-ho tu amb la mà. No gastis els teus diners en tonteries, gasta’ls a Apricots.

Ara vull que facis com que dibuixes un cercle amb el teu dit índex. Molt bé! Perquè pots fer el mateix amb el seu cabell, de l’arrel a la punta. També pots fer-ho amb el seu clítoris. Ah, no! Que hem dit que avui no parlaríem de conys! Perdó, la costum…

2. La boca

Difícil tasca ensenyar a besar per escrit. Si creus que no saps fer-ho, les noies a Apricots te n’ensenyaran encantades. Però comprovem-ho primer: et raspalles les dents habitualment?; pots menjar-te un Chupa Chups sense mossegar-lo?; series capaç de fer-li estarrufar la pell a algú amb la llengua?; si la resposta és sí a tot, pots besar-la. Si hi ha algun no, millor guarda els teus petons per a la teva àvia. A la galta eh, que ja diem suficients marranades com perquè ara ens acusin de promoure l’incest supra-generacional.

Besar no és l’única cosa que pots fer-li a una boca. Sí, pots ficar-li una polla o refregar-li un cony, però, siguem més originals, què més li pots introduir? Fruites, Peta Zetas, cogombrets en vinagre o, allò que a mi més m’agrada, els dits.

Food Porn, de Dima Hohlov
Food Porn, de Dima Hohlov
3. Les orelles

No me refiero a decirle guarradas a la oreja como “Quiero comerte el coño a cucharás” o “Eres tan sexy que me follaría hasta tu abuela”. ¡Joder! ¿Qué me pasa hoy con las abuelas? Me refiero a lamerle la oreja, morderle el lóbulo o, incluso, soplarle dulcemente por detrás. Y el soplar me lleva a otra parte de este magnífico recorrido por el cuerpo humano. Que no, que no es la polla.

4. La nuca

No sé a vosotros, pero a mi me encanta sentir el aliento de mi novio en la nuca cuando dormimos haciendo la cucharita. También me encanta si, durante los preliminares, me sopla aire con poca intensidad justo en medio de la nuca. Se me eriza la piel y mi ostra saca su perlita a relucir.

5. El cuello

El rey de los preliminares, al menos en mi cama. Cómeme bien el cuello y soy tuya. Dame besos de esos que casi no se notan de la oreja al hombro, lo mismo con la lengua. Sóplame donde hayas lamido, que sienta el escalofrío. ¡Huéleme! Ahora una mordidita aquí. Un semi-chupetón allá. Uf, me estoy poniendo cachonda. Pasemos al siguiente punto erógeno.

Aviso: se aceptan semi-chupetones, pero no chupetones completos. Que no tenemos 15 años, por favor.

6. Los pezones

Advertencia: hay gente que no tiene sensibilidad en los pezones y gente que tiene mucha. De hecho, según El Confidencial, un 29% de las mujeres reconoce haber experimentado un orgasmo solamente a través de la estimulación de sus pezones. Voy a explicarte en 5 sencillos pasos como ponerla a tono a través de sus pezones:

  1. Lamer, preferiblemente en movimientos circulares.
  2. Soplar suavemente encima de lo lamido. Esto le dará un escalofrío.
  3. Apretar y estrujar, sin pasarse o pasándose, todo depende de su reacción.
  4. Chupar.
  5. Intensificar, o sea, darle caña en los momentos finales.

Phazed
Phazed
7. La espalda

Cualquier polvazo puede empezar con un masaje. Me da igual de qué tipo, lubrico tanto si me acaricias con la punta de los dedos como si me masajeas con la fuerza de un vikingo. Sí, yo soy de las que se ponen cachondas en los spas, ¿y quién no? Mézclalo con lametazos: prueba a pasar tu lengua desde donde empieza el culo hasta la nuca.

8. El culo

Y aprovechando que la tienes de espaldas, ¿por qué no jugar con su culo? Por supuesto que puedes darle con la polla, pero… ¿y si le muerdes las nalgas?, ¿y si le mueves los glúteos cual gelatina?, ¿y si le das una palmadita?… o mejor, un buen azote… o mejor aún, unos cuantos buenos azotes.


Jan Saudek
Jan Saudek
9. Las manos

Las manos, junto con la lengua, te han servido durante todo este post para dar placer. Pero… ¿te has planteado alguna vez que tus manos pueden ser una zona erógena? Ya lo hemos dicho en este listado, pero lo repetimos: métele los dedos a tu pareja en la boca y al revés. Haz que te los lama como si de tu miembro se tratara. Y sobre todo, no te olvides de los espacios que hay entre dedo y dedo. Como siempre, muévete entre la delicadeza y la intensidad.

10. La parte interna de los muslos

Al meu “chichi” li encanta sentir-se el centre d’atenció, però també li agrada sentir l’emoció de saber que aviat ho serà. Com fer que senti aquest pessigolleig? Donant-li petons entre les cuixes, fregant-les amb els dits o la llengua, a dalt i a baix. Aquest pessigolleig en el cony també pot provocar-se donant petonets, roçant i llepant qualsevol part que estigui a menys de 30 centímetres de la zona zero.

Bonus track: Les axil·les i els peus

Digeu-me estranya, però m’agrada que em llepin les axil·les i m’encanta llepar-les-hi al meu nuvi. Abans i durant el sexe. No, no em molesta l’olor a suor, més aviat m’excita. I em posa encara més truja que em mengin els peus. Si t’interessa el tema, tenim un post sencer dedicat a explicar què és el Foot Fetish i com gaudir-lo.



Espero que després d’aquest recorregut per la geografia femenina, cardis uns bons claus a la salut de Apricots. Recorda que el truc perquè aquestes tècniques triomfin és escoltar la resposta corporal de la teva parella al llit.

I si, seguint els meus trucs, després dels preliminars el chichi de la teva xicota no saliva més que un cargol morint a la llauna (sí, sóc lleidatana), potser és que has de comprar Vaginesil. O potser hauries d’apuntar-te a un gimnàs. Jo compraria Vaginesil, és més barat i segur que l’uses.

Ah! Se m’oblidava la música! La música és un molt bon acompanyant en els preliminars. Fes-te una llista amb música per a cardar o, simplement, segueix alguna de les que hem creat a Apricots. N’hi ha per a tots els gustos.

Apricots
No creiem en l'amor a primera vista però cardem en la primera cita. Volem ser la teva marca del puterío.
Posts created 522

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Related Posts